نحوه درج لوکیشن در اسنپ snapp و تپسی tapsi گوگل مپ و ویز waze
امروزه مسیریابی و هدایت آسان مشتریان به محل کسب و کار یا فروشگاه و شرکت ها از طریق نرم افزارهای مسیریابی و تاکسی های آنلاین به امری ضروری و پر استفاده بدل شده است. به همین جهت دانستن نحوه درج لوکیشن در گوگل مپ اسنپ ویز waze و تپسی tapsi یا طریقه ثبت مکان در نقشه های اسنپ snapp تپسی گوگل و ویز می تواند بسیار پرکاربرد و راهگشا باشد.
در این مطلب قصد داریم به تفکیک نحوه درج لوکیشن در گوگل مپ اسنپ ویز و تپسی را بطور کامل شرح دهیم. (لینک های درج لوکیشن در نقشه ها در انتهای همین مطلب آورده شده است)پس از ثبت لوکیشن در نقشه های نرم افزارهای مختلف علاوه بر افزایش مراجعات مشتریان، می توانید به بازاریابی و برندیگ کسب و کار خود جان تازه ای دهید.
نحوه درج لوکیشن در اسنپ snapp و تپسی tapsi گوگل مپ و ویز waze | افزودن مکان به نقشه اسنپ و تپسی گوگل مپ و ویز | ثبت مکان در نقشه های مسیریابی
توجه: روش هایی همچون درج در گوگل مپ یا ONOSM منسوخ شده و کارآمد نیستند. اما روشی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، بطور صد درصدی در نقشه اسنپ درج خواهد شد.
یکی از بهترین و مفید ترین کاربردهای موبایل های امروزی هدایت و راهنمایی لحظه به لحظه کاربران به سمت محل یا لوکیشن مورد نظرشان است. این هدایت و مسیریابی پیشرفته بواسطه المان های مختلفی صورت می پذیرد.
طول و عرض جغرافیایی نقطه به نقطه بواسطه تکنولوژی GPS های ماهواره ای می تواند محل یا لوکیشن دقیق قرارگیری هر چیزی در کره زمین را مشخص کند.
همچنین بطور معمول جستجوی نام خیابان، کوچه و محله می تواند به مسیریابی دقیق تر مقصد مورد نظرمان کمک کند.
اما بخاطر سپردن آدرس محل های مختلف شرکت ها، دفاتر سازمان ها و حتی کسب و کارهای خرد با جزئیات ریز همچون نام محله، خیابان اصلی، خیابان فرعی، کوچه و… به ازای هر مقصد امری سخت و غیر معمول است.
بنابراین بواسطه درج و ثبت محل دقیق قرارگیری دفتر یا شرکت هر کسب و کاری در اپلیکیشن های تاکسی های آنلاین همچون Snapp و tapsi تنها با نوشتن نام شرکت می توان به مکان دقیق آن کسب و کار هدایت شده و درخواست اسنپ یا تپسی داد.
یا با ثبت مکان کسب و کارمان در گوگل مپ و ویز علاوه بر نمایش موقعیت در نقشه می توان شماره تماس، ساعات کاری، عکس از محیط یا امکانات مجموعه کاری و حتی آدرس سایت و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام را نیز به مخاطبان نمایش داد.
همواره بخاطر سپردن نام یک شرکت یا کسب و کار در ذهن مشتریان امری آسانتر است!
کافی است تا با کمک دیمن ارتباط اسم کسب و کار خودمان را در نقشه های مورد نظر ثبت کنیم؛
آنگاه بجای آدرس دادن به مشتریان تنها با گفتن نام کسب و کارمان به آنها با یک تیر چند نشان زده ایم. هم در زمان صرفه جویی کردیم و هم به مشتری آزادی عمل در انتخاب نحوه مراجعه به محل کسب و کار خود بخشیده ایم.
یعنی بجای اعلام آدرس و شماره تماس و ساعات کاری و … کسب و کارمان کافیست نام آن را به مشتری اعلام کنیم، مشتری تنها با جستجوی نام کسب و کار ما در نقشه های ذکر شده میتواند از آدرس، لوکیشن، شماره تماس، ساعات کاری، آدرس سایت و… به طور کامل مطلع شود.
فرم درج موقعیت کسب و کار در نقشه اسنپ (از اینجا)
فرم درج موقعیت کسب و کار در نقشه تپسی (از اینجا)
فرم درج موقعیت کسب و کار در نقشه گوگل (از اینجا)
فرم درج موقعیت کسب و کار در نقشه ویز (از اینجا)
مزیت ها و ویژگی های مهم درج و افزودن آدرس محل موقعیت و لوکیشن شرکت یا مغازه در اسنپ تپسی گوگل مپ و ویز
- انتخاب سریع و بی نقص لوکیشن محل مورد نظر.
- نمایش موقعیت قرارگیری کسب و کار در نقشه ها.
- تنها کافیست نام کسب و کار را جستجو کنید، همه چیز آماده است.
- افزایش اعتبار به کسب و کار.
- ایجاد حس رضایتمندی در مشتریان و مراجعه کنندگان.
- سهولت در اعلام آدرس و خلاص شدن از بیان مکرر آدرس محل کسب و کار.
- تاثیر مستقیم بر افزایش مراجعه کننده گان به شرکت و ارتقاء فروش.
- بهبود چشمگیر بازاریابی و معرفی شرکت بواسطه اعلام نام شرکت در لوکیشین های اطراف هر کاربر.
- افزودن آدرس به نقشه اسنپ یک روش هوشمندانه برای بازاریابی موثر در سرویس های حمل و نقل است